dijous, 31 de maig del 2012

SANT FELIU DE CODINES 5 - VOLTREGA 4

El resultat penso que ho diu tot. Molt bon partit entre dos equips llençats a l´atac, i on les davanteres varen guanyar a les defenses. Nosaltres amb 10 tota la segona part, varem fer un gran esforç, amb molta entrega i bon joc que llastimosament al final no va tenir recompensa en el tema de punts, pero si en l´apartat de satisfaccio personal ja que com he dit abans varem firmar un molt bon partit.
Dissabte darrer partit, on esperem despedir la temporada deixant un bon regust de boca a la nostra parroquia, davant un Olvan que ja ha assolit la permanencia un any mes a la categoria. Felicitar-los i esperar que el partit de dissabte sigui per ambdues bandes un partit per gaudir i pasar-ho be sense la presio per part de cap dels dos conjunts d´haver de guanyar.
Fins dissabte gent!!

2 comentaris:

toni ha dit...

Hola Enric bon dia, avui m´he quedat sorprès al mirar que no t´havia arribat un comentari que vaig deixar sobre el partidas que vau venir a fer a La Garriga, vaig fotret un rotllo de 1 hora escrivint i va i avui veig que no s´havia enviat !!!!!!!!! la veritat és que em va demnar unes lletres i números de seguretat per enviar el comentari i no sé què collons vaig fer però no es va enviar correctament. entendràs que si me n´he d´enrecordar de tot el que et vaig escriure en 1 pàgina ho portes clar !!!! je je ... vaig agafar la directa i no sé ni per on vaig començar. Ho sento perquè intentava expresar molt bé els 2 partits que hem fet amb vosaltres i el quins punts desde la distància i la meva humil opiniò us havia passat aquesta temporada per no ser perquè no l´equip CAMPIÓ. no sé què passarà demà, pe´`o per mi sou uns dels campions, QUIN EQUIPÀS QUE TENIU !!! una abraçada i en parlem per l´amistós, siguem on siguem. Sort
toni cruz

enric ha dit...

Bones Toni.

Em sap greu no haver pogut lleguir el que vares escriure, perque segur que del que tu vares posar en aquella nit d´inspiracio, n´hages pogut treure quelcom de profitos, pero confio que un dia ens asentem a pendre una cervessa i entre tapa i tapa en parlem, sempre es bo compartir visions d´algu desde fora i que ademes sap el que diu.
Merci, i et desitjo molta sort de cara a dema, al igual que li desitjo tambe al Campdevanol. Us vull donar les gracies per la lliga tant maca que ens heu donat tant un com l´altre, i guanyi qui guanyi, sera un just vencedor d´aquesta emocionant lliga. Tots dos us ho mereixeu i jo com a espectador, que m´he fet un fart de veure partits vostres, (tant de l´un com de l´altre) us agraiexo l´aposta que heu fet pel futbol. Com vaig dir aqueslla tarde que varem venir a la Garriga, el futbol quan es juga be... es molt maco i tant vosaltres, com Campdevanol heu jugat molt be durant tot l´any.
Ens veiem. Cuidat molt i fins aviat, amic.

enric.