diumenge, 24 de maig del 2009

SANTA EUGENIA 2 - VOLTREGA 1

Hi ha comportaments que no m´han agradat en el dia d´avui, penso que hi ha gent que no ha actuat correctament, i no hi ha hagut l´educacio que hi hauria d´haver hagut en qualsevol partit. Primer de tot felicito al Santa Eugenia per la victoria i els hi desitjo tota la sort del mon de cara al darrer partit, pero soc dels que penso que en el futbol no tot s´hi val per aconseguir uns objectius, ja que a vegades si escups cara amunt l´escupinada et pot caure a sobre, sino de manera inmediata si mes endavant Se´ns ha acusat als del Voltrega de que el nostre public es fica mb l´equip rival, i que la resta d´aficions son molt educades i respectuoses, penso que si algu avui ha estat a prop de la nostra banqueta haura vist que "d´angelets" n´hi ha a tot arreu, tant a dins com a fora del camp... com arbitrant, (Quin canvi de la primera a la segona part!!) Estic encara una mica calent i emprenyat i no vull estendre´m, dema si en tinc mes ganes ja ampliare la cronica i parlare mes de futbol, avui no em be de gust.
Nomes dues coses, la primera tornar a felicitar el Santa Eugenia per la victoria, i la segona denunciar un fet, que no per massa habitual crec jo que ha de ser igualment denunciable. Srs. dels clubs de futbol, un pack de 6 aigues al GROS MERCAT, val 1,60€, voleu dir que val al pena fer pasar sed als jugadors?? avui hem hagut d´anar al bar a comprar, 6 ampolles d´aigua, (3 a la mitja part i 3 al final ) perque nomes hem rebut en una tarde calorosa, on estavem voltant els 28º, 3 ampolles d´aigua per part del Santa Eugenia, penso que no ens mereixem ni nosaltres ni ningu aquest tracte amb el tema aigua. Paro aqui pero perque m´aniria embalant i val mes tenir el cap fred per escriure, dema ja ho veure d´unaltre manera, segur que si!
Donar les gracies a l´aficio, encara que alguns la critiquin i no entenguin perque "van amb bombo en un partit on no s´hi jugen res..." han demostrat ser la millor de la categoria, sempre al nostre costat, divendres demanava jugar per l´honor, avui hem caigut amb honor, ningu ens pot recriminar res, aixo si l´emprenyada no ens la treu ningu. Fins dema.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Cec que vas molt equivocat, tirar cadires al camp de futbol i escopinades els jugadors és ser una bona afició, així diguem tots ben alt VISCA LA AFICIÓ DEL VOLTREGÀ, quina vergonya ja no em resta dir res més, nomes que siguem civilitzats i que sisplau mira primer a casa i desprès si s'escau critica

enric ha dit...

Penso que no has lleguit gaire be el meu escrit, o be jo no l´he escrit gairebe o be, tu no l´has entes. Jo el que dic es que no es pot acusar a l´aficio del Voltrega de ser uns impresentables i mal educats i dir que la resta d´aficions son uns angelets, perque de mal educats i impresentables n´hi ha atot arreu, A TOT ARREU!!! no se d´on ets pero segur que el teu equip tampoc se n´escapa. Sobre lo de tirar cadires al camp, no em consta que hi hagui hagut llençament de cadires per par de l´aficio del Voltrega enlloc, si ets tan amable de dir-me on, t´ho agraire, i sobre el tema escopinades, tres cuartes parts del mateix. Jo si miro cap acasa i soc el primer de denunciar comportaments incivics, pero el que no es pot fer es denunciar lo dolents que son els altres i no fer res per denunciar tambe el que tens a casa, m´hagues agradat que ahir haguesis estat el meu lloc i t´haguesin dit tot el que em varen dir a mi, desde que: "quins collons no jugar-s´hi res i venir-nos a guanyar aqui casa" fins "el que heu de fer es marxar al vostre poble de punkis, que em faria vergonya portar aquesta samarreta".
Se que d´impresentables n´hi ha arreu, tambe a Sant Hipolit, pero jo he fet callar a gent que estava insultan a un jugador de l´equip contrari despres d´una entrada (Moia), i l´any pasat fins i tot varem fer retirar abans de començar el partit una pancarta insultatn vers l´aficio del Seva, et semblaran tonteries pero crec que par algun lloc es comença, i perque primer miro cap acas per aixo puc despres crituicar quan alguna cosa no crec que s´hagui fet..."civilitzadament"
Gracies per expresar la teva opinio, no dubtis en tornar-ho a fer sempre que no t´estigui be el que escric, les opinions son com els culs, tots tenim el nostre...