diumenge, 30 de maig del 2010

LA GLEVA 1 - VOLTREGA 1

Partit intrascendent i mancat totalment ni de ritme ni motivacio, el que hem disputat questa tarde a La Gleva. Semblava que ningu volgues guanyar, si be el domini ha estat nostre, La Gleva ha disposat d´ocasions per guanyar el partit, a l´igual que nosaltres, i com sol pasar quan tots dos equips tenen ocasions i les desaprofiten... s´empata.
Darrer partit de lliga que posa fi a una temporada que qualificaria de bona, es hora de fer balanç i de començar a preparar la propera temporada. Us mantindre informats, i en breu veureu el meu balanç del que ha estat aquesta temporada que avui ha acabat

11 comentaris:

Anònim ha dit...

home jo crec que si que volieu guanyar, almenys alguns jugadors van sortir emprenyats i tu el primer que en algunes jugades perdies els papers...van ser superiors i s'ha de reconeixer Enric, que la majoria de partits que heu perdut aquest any l'has encomanat a la mala sort o mil escuses...al final 4ts i encara gracies...

enric ha dit...

Bones company.
Primer de tot donar-te la benvinguda de nou, ja que feia bastants dies que no escribies cap comentari, si no recordo malament desde el 13/01/2010, alla si no recordo malament et vaig dir que el nostre objectiu (ja que ho vares demanar insistenment) era quedar entre els 4 primers, penso que podriem haver quedat milor i lluitar fins mes enlla per posicions mes avançades, pero un quart lloc (empatats amb el 3er. que ens supera pel goal-average) es una posicio que tots, i penso que tu inclos, hi haguessis firmat abans de començar la lliga.
Mai hem buscat excuses, tot i que hem perdut partits per mala sort, com tambe hem tinguts partits que ens ha acompanyat la sort, no entenc on veus les excuses perque generalmant al finalitzar un campionat esta al lloc on et mereixes estar i a vegades t´acompanya la fortuna i a vegades no, pero si es fa un promitj, generalment sempre surt equilibrat.
I sobre el partit de La Gleva, o no m´he explicat be o no has entes el que volia dir. No es que nosaltres no volguesim guanyar, semblava que cap dels dos no volguessim guanyar, ja que tots dos equips varem tenir ocasions per endur-nos la victoria i les varem desaprofitar, no crec que ells fosin superiors, es el teu punt de vista, penso que la pilota la varem tenir mes nosaltres que ells, i tambe varem tenir mes ocasions que ells, repeteixo que ells tambe varen tenir-ne, i ens podien haver guanyat com ho podiem haver fet nosaltres, pero superiors, sota el meu punt de vista no ho varen ser. Ara tot es opinable.
Els jugadors varen sortir emprenyats perque volien guanyar i jo vaig sortir emprenyat perque tambe volia guanyar, pero dir que vaig perdre els papers, ho trobo excesiu i m´agradaria que m´expliquessis on vares veure aquesta perdua de papers perque la veritat no la se veure.
Res mes, encantat que haguis tornat, nomes que m´hauria agradat tambe que apareixesis quan anavem 3ers. a 2 punts del 2on. suposo que sempre es mes facil criticar el que no es fa be, que no pas lloar el que funciona, pero es fi cadascu te la seva opinio i s´ha de respectar, respecto la teva i encantat que haguis tornat. Ara no marxis que aviat hi hauran novetats en el terreny de fitxatges i necessito una veu critica que em digui si son valids o no.
Fins aviat i merci per participar.

Anònim ha dit...

Home! bones company. Et veig nerviós i contariat. L'any vinent ho sabreu fer...millor. Oi?

Anònim ha dit...

jejeje vaig k tornem tenir un crack per aqui!!! a que et refereixes quan dius a veure si ho feu millor l'any que vé? en que creus que hem de millorar? com diu l'enric el nostre objectiu està més que complert, recorda que fins el partit de sta eugenìa estavem amb opcions d¡estar més amunt i això és el més important, aquest any ha anat així l'any que vé ja veurem. quedar 3 o 7 acaba sent el menys important hi ha un sol punt de diferència!!!

si és cert que no hem guanyat cap partit "important" i que ens ha faltat gol i que em de millorar aquests aspectes si volem estar més amunt. espero la teva resposta respecte el què en falta millorar. Gràcies

enric ha dit...

Bones de nou.
No vull entrar en cap mena de pol.lemica amb ningu, nomes matitzar un parell de coses.
1ª et puc assegurar que ni estic nervios ni contrariat, com et vaig dir l´altre dia el nostre objectiu esta asolit amb escreix i personalment estic satisfet de la temporada que hem fet, que es pot millorar? segur, per aixo treballarem, per fer-ho millor l´any vinent pero com ja t´he dit ni nervios ni contrariat, la veritat no se perque hauria d´estar-ho.
i en 2º lloc dir-te que jo vaig agafar l´equip ara fara 6 anys, varem quedar 13ens a tercera regional, a l´any seguent varem quedar 6ens, i al seguent varem pujar de categoria. L´any pasat a 2ª varem quedar 9ens i aquest any 4arts, penso que sempre hem intentat millorar els resultats, joc i classificacio de cada campanya precedent, l´any vinent tenim un dificil objectiu que es millorar el 4art lloc, si t´hi fixes nomes hi ha tres lloc pel davant cosa que sera molt complicat d´assolir, pero no dubto que amb la qualitat dels jugadors que formen la plantilla del Voltrega, i la feina que faran, n´estic segur intentarem aconseguir-ho. Si ho fem o no ja es veura l´any vinent, ara be que ho intentarem... no ho dubtis.
Salutacions i encantat de xerrar amb tu.

Anònim ha dit...

És de suposar que el balanç ìntern del club us donarà resposta als aspectes a millorar. Algun n'hi deu haver. Sense anar més lluny...saber callar, no perdre la concentració i treballar. I sobretot, no deixar que els tècnics malbaratin la feina d'un grapat de bons jugadors amb decisions capricioses al llarg de la temporada. No dubto que s'hi posarà remei.

Anònim ha dit...

tens part de rao amb les criticas k fas,em de saber callar i no perdre la concentracio,en lo de trballar penso k cada partit em treballat tots,dies surt millor i dies pitjor,pero a banda de tot aixo pensa k aixo es el voltrega,una colla de amics k su passa de puta mare dins i fora del camp i aixo es el k fa k jugadors amb opcions de jugar en millors categories trien jugar al voltrega,el tema mister,l'enric es el k a fet possible k el voltrega torni a ser un ekip competitiu, gracies a ell an tornat molts jugadors,l'ambient del vestuari es el millor k estat mai,no entenc aixo k malbaratin la feina de un....res mes nomes felicitar a tot l'equip per la temporada i la temporada k be millorar la present

enric ha dit...

Bones de nou.
En referencia al comentari " I sobretot, no deixar que els tècnics malbaratin la feina d'un grapat de bons jugadors amb decisions capricioses al llarg de la temporada."
M´agradaria que m´expliquesis quines son les decicions capricioses que he pres al llarg de la temporada i que han malbararat la feina d´un grapat de bons jugadors.
Gracies i espero la teva resposta.

Anònim ha dit...

Salutacions Voltreganesos! feia temps que no escribia però és que crec que l'equip del meu poble i sobretot els tècnics mereixen tot el meu suport com a aficionat. Jo CRec que l'únic que veig contrariat i nerviós és el que ha escrit el primer comentari, sembla que vegi o vulgui veure els partits d'un altre manera. Jo vaig estar a la Gleva i ja vaig comentar a l'Enric que semblava un partit de costellada tant per un equip com per l'altre jo vaig marxar decepcionat no per el resultat sinó per el poc futbol que es va veure.
Per altre part fa anys que conec l'Enric i mai l'he vist perdre els papers capsigrany!
Per part meva m'agrada veure un equip que ho dóna tot al camp em mereix tota la meva admiració, i si no callen és perquè porten el Voltregà a dins i estàn concentrats al 100%.
Visca el Voltregà! i donar les gràcies a l'Enric perquè sense ell i el seu treball no seriem on sóm!

Anònim ha dit...

apa rei agafat unes vacancetes i a veure si tornem més positius a la pretemporada!!!

enric ha dit...

Acabo aquesta absurda discusio amb un poema de Mahatma Gandhi que diu el seguent:


"Ten mucho cuidado con tus pensamientos, porque ellos se transforman en palabras.
Ten mucho cuidado con tus palabras, porque ellas se transforman en acciones.
Ten mucho cuidado con tus acciones, porque ellas se transforman en hábitos.
Ten mucho cuidado con tus hábitos, porque ellos moldean tu carácter.
Ten mucho cuidado con tu carácter, porque de él dependerá tu destino".

Que tinguis unes bones i positives vacances.